Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Sorry Bart, maar wat heeft de oorlog er mee te maken? En het koningshuis? Kan ik ook voor het Nederlands elftal zijn en niet voor Duitsland zonder dat Beatrix mijn heldin is, ik met een opblaaskroon op mn hoofd loop en anti-Duitsland ben zonder dat ik de oorlog meegemaakt heb? Kom op zeg. Jouw anti-Nederlands is minstens zo overdreven als dat velen anti-Duitsland zijn. Met het puntje van overschatting ben ik het trouwens met je eens.
|
Noem mij dan één geldige reden om anti-duitsland te zijn dan anders?! Iedereen noemt het toch ook 'moffen'? Natúúrlijk heeft dat met de oorlog te maken wat anders?! Met dit verschil dat al die domme Nederlanders nooit hebben nagedacht waaróm ze anti-duitsland zijn.
Wat het koningshuis ermee te maken heb? Beste Tuur, waarom speelt Nederland in het Oranje?! Dat heeft toch zeker zou zijn reden, en iedereen is toch weer ineens vaderlandslievend wanneer het weer op een groot toernooi aankomt? Waarom speelt Nederland niet in het Rood-wit-blauw? Dat is toch onze vlag