Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2003, 01:02   #63
admiral95
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Goed, zoals ik ergens anders mijn mening omtrent het Nederlands elftal ook al heb laten schijnen na de reactie dat Nederland zich niet moet kwalificeren omdat het zodoende een lesje zou gaan leren, post ik die mening hier ook maar ff zodat mijn mening over het Nederlands elftal ook meteen weer duidelijk is.
==============================================

Dat had het 2 jaar geleden al moeten doen. Is sindsdien evengoed weinig veranderd. Als Nederland het niet haalt, waarvan die vermoedens sterk toegenomen zijn gedurende de wedstrijd in Glasgow, krijgen Advocaat en van Hanegem de zak, treedt de volgende bondscoach aan, beginnen "we" bij 0 en stapelen dezelfde problemen zich in de loop naar het WK van 2006 alleen maar weer op. Als een aantal spelers hun interlandcarriére nog niet beëindigd heeft dan.

Frank de Boer heeft zijn beste tijd wel gehad, van der Sar mag nu zo langzamerhand ook wel ns plaats gaan maken voor Westerveld, laat Kluivert er voorlopig maar uit en zet hem er pas weer in als hij in clubverband weer eens een periode overtuigend speelt, dus niet dat hij zoals nu geselecteerd word voor het Nederlands elftal omdat hij bij Barcelona weer ns een kans kreeg en toevallig een doelpunt maakte. En Seedorf mag dan wel bij 3 verschillende teams de Champions League gewonnen hebben, maar Seedorf is hierin een perfect voorbeeld van het feit dat voetbal nog altijd een teamsport is, want van zijn individuele kwaliteiten moet meneer Seedorf het in elk geval niet hebben!

Inderdaad, optimistisch was ik voorheen al niet bepaald en dat optimisme is alleen maar naar een verder dieptepunt gezakt. Zelfs al gaat het Nederlands elftal de zomer volgend jaar in Portugal doorbrengen, dan blijf ik sceptisch over de kwaliteiten van dit team, dat gewoon merendeel over hun top heen is. Het Nederlands elftal gaat nu een komende jaren een dalletje meemaken, en dat dalletje benadruk ik nog positief. Jong oranje bakt er momenteel weinig van, en vooral als je internationaal aan de top wil blijven, kan je een team niet van enkele spelers af laten hangen. Ook al heten die spelers Rafael van der Vaart, Johnny Heitinga, Robin van Persie, Jordi Hoogstrate en Arjan Robben.
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange, overging vind ik het wel mee vallen met de spelers die OVER hun top zijn, vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet, oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn, davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft,

haal ik uit 11 basis spelers 1 let wel 1 speler die echt over ze top zou zijn........ kweenie maar uit 11 is dat erg weinig om te zegge gooi alle spelers der uit die over hun top zijn
  Met citaat antwoorden