16 November 2003, 01:06
|
|
Guest
|
Citaat:
Originally posted by admiral95
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange, overging vind ik het wel mee vallen met de spelers die OVER hun top zijn, vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet, oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn, davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft,
haal ik uit 11 basis spelers 1 let wel 1 speler die echt over ze top zou zijn........ kweenie maar uit 11 is dat erg weinig om te zegge gooi alle spelers der uit die over hun top zijn
|
jaja
|
|
|