Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2003, 13:39   #34
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Feit: Het Nederlands elftal presteert al jaren geen zier. Dat an sich kan gebeuren, maar ook het voetbal (op basis van verslagen die ik lees) stelt al jaren een flut meer voor.

Persoonlijke mening: de man die op de plek van Makaay (zonder c ) staat, Kluivert, voegt hoegenaamd niets toe, staat bij zijn club Barcelona zelden meer in de basis en heeft dus geen wedstrijdritme.

Persoonlijke mening (en half feit): het middenveld lijkt nergens op, en verschilt zowat per wedstrijd. Enige vorm van duidelijkheid is niet te ontdekken. Dan weer Van Bommel/Davids, dan weer Davids/Cocu, dan weer wat anders, en ook op de zijkanten staan keer op keer andere mensen, die eigenlijk elke keer weer falen.

Vraag aan jou : Kan het eigenlijk slechter? We hebben het er wel steeds over dat de jonge aankomende gasten als Sneijder, Robben enz nog te jong zijn, maar we waren met hen ook heus 2e geworden in deze poule. De oude garde brengt het al jaren niet meer. Wat nog erger is is dat iedereen dat ziet behalve zij zelf. Ik geef toe: ik heb gisteren de 2e helft gekeken Al was dat met name omdat ik op de hoogte van de tussenstand was. De commentaren na afloop raakten kant nog wal, en er zijn meer mensen die daar beu van worden.
Slechter dan de huidige gang van zaken kan niet, en vernieuwen is noodzakelijk. Dus nieuwe jongens erin, en weg met die verwende nesten!!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden