Citaat:
Originally posted by admiral95
dus je wil de spelers eruit hebbe die over hun top heen zijn, maar er staat niets achter hetinga kan dan de mooie pass bij ajax al in huis hebbe hij kan de boer nog niet vervange
|
Nou... Heitinga kan de Boer misschien NOG niet vervangen, maar wie heb jij als beter alternatief? Je kan beter nu al een jonger iemand in de selectie hebben dan dat de bondscoach gauw moet gaan beslissen en moet uitproberen als de Boer besluit zijn interlandcarrière te beëindigen. Zo kunnen de alternatieve spelers die nu een kans krijgen interlandervaring opdoen die zich wellicht in de toekomst zal uitbetalen.
Citaat:
vd sar is gewoon nog steeds een goeie keeper, en dan wil jij westerveld, maar die is al niet eens de 2e keeper, magoed OVER hun top dus, dat is vd sar dus nog niet
|
Van der Sar is idd nog niet over zijn top. Maar ook hier geld hetzelfde verhaal als bij de Boer. En dat Westerveld niet geselecteerd word, is omdat Advocaat de voorkeur geeft aan Waterreus, die zelfs 2 maanden ouder is dan van der Sar. Westerveld is tenminste de 30 nog niet gepasseerd en kan tenminste nog flink wat jaren mee. Was hij niet trouwens vorig seizoen in de Primera Division de minst gepasseerde keeper? Dan zou ik toch Westerveld boven Waterreus verkiezen.
Citaat:
oke miss de boer is wat ouder geworden en kan niet meer wat hij kon, das dan 1 speler, dan gaan we verder daar stonden /staan stam v bronckhorst en ooijer, ik kan nou niet zegge dat die over hun top zijn
|
Stam kan idd nog wel even mee, Ooijer kun je beter niet meer als vleugelback hebben, vooral als deze mee moet aanvallen, want gisteren bleef Ooijer de hele tijd hangend bij de middenlijn. Ooijer als (tijdelijk) alternatief voor de Boer zou geen gek idee zijn. Van Bronkhorst is ook niet over de top, maar ik denk dat daar een beter alternatief in zit. Cocu bijvoorbeeld als linksback, dan Davids als voorstopper en bijvoorbeeld Sneijder centraal op het middenveld.
Citaat:
davids cocu overmars vd meyde kweenie hoor maar die zijn gewoon op nivo, kluivert v nistelrooij, kweenie maar mijn mening is dat hun nivo echt wel goed zit, maar dat kliuvrt nu gewoon de vorm niet heeft
|
Met die spelers heb ik ook weinig tegen, maar bij Overmars heb je weer hetzelfde verhaal als bij van der Sar en de Boer. Robben zou een goed, en zeker jonger, alternatief zijn. En Davids en Cocu zijn ook de jongsten niet meer, al vind ik dat wel 2 van de betere spelers uit deze selectie.
Kluivert heeft idd de vorm niet te pakken, maar selecteer hem dan pas als hij de vorm weer wel te pakken heeft. Makaay is momenteel in bloedvorm. Iedereen ziet dat in, behalve Advocaat en van Hanegem.
En eigenlijk bedoelde ik ook dat het team op zich over de top is. Het hoogtepunt van dit Oranje lag gewoon in 1998 en 2000. Individueel kunnen een aantal spelers nog een flinke tijd mee, maar aangezien een hoop spelers binnen nu en zeker wel 4 jaar gestopt zijn met hun interlandcarrière (van der Sar is over 4 jaar 37, evenals de Boer, Davids is dan 34, Overmars ook 34, Stam is tegen die tijd 35, Cocu 37, Reiziger 34, Bosvelt 37, van Hooijdonk 38, Waterreus 37), kun je beter nu alvast zoeken naar goede alternatieven en deze uitproberen dan dat je over die 4 jaar met praktisch een heel nieuw team moet beginnen.