Citaat:
Originally posted by Bird Of Prey
Heb je idd ook wel gelijk in. Het hoeft ook niet per se zo drastisch, maar het is wel handig als je de jonkies alvast klaar heb kunnen stomen voor als het er op een gegeven moment echt op aan komt.
Dan krijgt de oudere meer ervaren generatie iig nog volop de kans om zich te bewijzen volgend jaar in Portugal als ze het eenmaal gehaald hebben, waarbij de huidige jongere spelers die al ns (iets vaker) voor Oranje opgeroepen zijn (dus van der Vaart, van der Meijde, Sneijder en Robben) naar Portugal kunnen meenemen om zo nu en dan ns te laten invallen.
En na dat EK zou je in de 2 jaar die Oranje dan heeft om zich te plaatsen voor het WK in 2006 langzaamaan de oudste/beste jongere spelers de plaatsen van de oudste spelers uit de selectie kunnen laten overnemen. Het is dus niet zo dat nu in een paar wedstrijden meteen het hele Nederlands efltal vervangen moet worden, maar dat in een tijdsbestek van een jaartje of 2 tot 4 de "oudjes" plaats gaan maken voor de jonkies.
|
ja oke daar kan ik me in vidnen, maar zolang de oudjes een hoger nivo halen dan de jonkies dan lijtk het me duidelijk dat nivo boven leeftijd gaat