Enkele bericht bekijken
Oud 16 November 2003, 21:50   #35
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Bobba
De leerlingen.com staff valt uiteen?
Voor mij gaat dit iets te snel. Tijn weet nog niet hoe alle opties werken en Nick is al weg. Deze overname had in mijn ogen beter moeten verlopen. Nu kan ik dus alleen bij Wesley terecht voor een IP unban. En Wesley is er ook in mijn ogen erg weinig. Er moet weer echt iemand op die beheerders stoel komen die hier veel komt. Mensen kennis heeft. Hoeft niet perse iemand populairs te zijn. Ik ben namelijk voor een beheerder zoals Stapper. Ook al is hij niet de populairste, zal altijd objectief oordelen ook al irriteren mensen hem. Maar wellicht moet de nieuwe beheerder uit de huidige staff komen en dat lijkt Randy me de meest geschikte. Alhoewel ik een vermoeden heb dat Randy het zelf dan ook iets te snel vind gaan. Staff moet duidelijk uitgebreid worden. En je hoeft niet perse een FB te hebben die iedereen graag mag. Nu lijkt het toch aardig op vriendjes politiek. Als ik hier de leiding zou hebben. Zou ik Bartje FB maken. Kerel staat steeds open om te discussieren. En heeft altijd goeie argumenten. Denk wel dat iedereen van mening is dat NW is toegevoegd omdat de beheerders staff te klein was. En nu gaat er weer een beheerder weg. Wellicht moet er nu een nieuwe beheerder moet komen. Maar of er hier iemand genoeg capaciteiten voor heeft. Wellicht zijn er die, maar of de huidige staff het daarmee eens is. Erg jammer dat Nick nu weggaat. Dat was tot voorkort de enige beheerder waar je altijd bij terecht kon en binnen maximaal 2 dagen een PM terug had. Nick zal in mijn ogen niet of nauwlijks te vervangen zijn. Vooral niet nu Tijn nog niet goed genoeg ingeleert is. En Wesley weinig tot niets van zich laat horen op het forum zelf.
Samenvatting:
  • Huidige staff moet eens nadenken over de optie voor Bartje als FB
  • Huidige staff moet eens overwegen om Randy misschien beheerder te maken
  • Jammer dat Nick weggaat. Heb en zal ook altijd veel respect voor hem blijven houden. Gaat je goed kerel!

nu breekt mijn klomp ik beantwoord mail en pm altijd binnen 48 uur meestal een mail zelfs binnen 12 uur.