Enkele bericht bekijken
Oud 17 November 2003, 07:43   #39
Bobba.
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by dext0r
bartje in staff?

dan ben ik weg
Waarom? Omdat jij persoonlijk niet met hem kan vinden? Dat is natuurlijk een waardeloos argument. Je hebt in het dagelijks leven op je werk ook vast wel collega's die je niet zo aardig vind. Kan je daarmee samen werken als die jongens goed hun werk doen? Of neem je dan ook meteen ontslag als een andere kerel die je niet moet aangenomen word? Dit vind ik dus helemaal nergens op slaan. Een FB aanstellen moet net zo goed objectief gedaan worden. Er moet gekeken worden naar de capaciteiten van een persoon, niet wat jij persoonlijk van hem vind. Anders moet jij maar nooit ondernemer worden ... Oh die kerel vind ik maar raar praten die neem ik maar niet aan. Terwijl die hoogste diploma's heeft die je ooit gezien hebt ...

-edit- khep tijdens een systeem bouwen nog eens nagedacht over mn post. En ik weet voor 99% zeker dat jij hier een argument gaat gebruiken in de richting van 'Werk doe ik voor geld, dit doe ik voor mijn lol' Laat ik een andere vergelijking maken dan. Ik weet niet of je voetbalt. Maar stel je voetbalt in het laagste team van je leeftijdscatagorie. Allemaal vrienden van je mooi en gezellig. Komt er 1 iemand bij die jij persoonlijk al kent. En je vind het maar een loser. Maar hij kan wel vreselijk goed voetballen. Ga je onder voetbal uit? Omdat hij bij je team komt? Terwijl de rest van je team gewoon nog je vrienden zijn? Of zeg je van; tis niet mn vriend, maar als hij goed kan voetballen. Heb ik er geen moeite mee?

Dit is overigens het algemene beeld van bijna de hele staff hoor. Nieuwe FB's moeten altijd de popi-jopi's zijn en iedereen moet ze aardig vinden. Ik zou eens starten met capaciteiten langs elkaar neer te leggen. Zoals je Tyskie en Bartje langs elkaar neer kunt leggen omdat ze allebei een vreselijk hoog discussie nivo hebben. Daarna kun je pas gaan kijken welke vd 2 vinden we persoonlijk beter. Maar mag jij zeggen wie er, buiten Tyskie en Wesley (die dus all in de staff zitten), beter kunnen discusieren dan Bartje...

Laatst aangepast door Bobba. : 17 November 2003 om 08:00