Citaat:
Originally posted by Tweeling
snap wel dat k niet eerlijk bezig ben, maar t gaat al even niet zo goed tussen mn vriend en mij. t gevoel is niet meer zo hevig (was al voor dit incident). ik kan er niet tegen om alleen maar sweekends goed genoeg te zijn (want hij komt nooit langs). en hij doet er naar mijn inzien ook niks voor. ik denk dat ik inderdaad die spanning zoek, die ik in mijn relatie mis..
maar straks in januari kan ik mn vriend weer vaker gaan zien, en ik hoop dat dat oude gevoel weer terug komt.. en ik wil ook graag op mezelf gaan wonen om dichter bij m te kunnen zijn, zolang dat gevoel dr maar weer is.. eigenlijk is het slecht om tijdelijke vervanging te zoeken, maar wat moet ik anders? heb ook hormonen, net als jongens!
|
dit verbaast mij niet. Je krijgt alleen maar gevoelens voor anderen op het moment dat je zelf in je relatie iets mist.
Maar nu even gerelativeerd: je vriend ziet je doordeweeks niet, omdat hij er volgens jou niet zoveel waarde aan hecht. Jullie zijn volgens mij al een tijdje bij elkaar en dan is het juist zo dat je in een wat vaster en duidelijk patroon afspreekt en als dat alleen in het weekend is denkt hij doordeweeks gewoon niet aan de mogelijkheid dat ie langs zou kunnen komen. Mijn vriend woont in Utrecht en dan is ff langskomen helemaal niet aan de orde hoe graag we et ook zouden willen

dus doen we et maar van de weekenden... en toch hou ik heel veel van em! En spanning is er zat dus dat kan de reden echt niet zijn.
Verder zou ik mijn hoop niet teveel richten op januari, want dan komen er nog veel meer aspecten die zorgen dat je geen tijd hebt voor elkaar. Je moet er NU al aan werken als je wil dat er iets verandert. Je WEET dat het niet goed gaat en dat er actie moet komen, dus moet je dat ook gewoon DOEN!!
Tuurlijk, ik begrijp je wel. Het is niet makkelijk om ergens weerstand aan te bieden als je zelf niet zo sterk in je schoenen staat wat je relatie betreft. Ik heb het ook gehad, en toen was mn relatie nog lang niet sterk genoeg dus zwichtte ik voor de ander. Zonder vreemdgaan btw... (ik ben wel knap

)
Maar eerlijkheid staat wel voorop, anders heeft je relatie toch echt geen zin meer