Enkele bericht bekijken
Oud 17 November 2003, 11:55   #48
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Wat een nonsens weer, dextor. Maar maak je niet druk, ik wil toch geen fb meer worden voorlopig, daar heb ik de tijd niet meer voor, en ook niet meer echt de zin in. Tyskie doet al meer dan voldoende waar ik het in de regel ook al mee eens ben. Kun je overigens aangeven wat er dan zo vreselijk verandert is sinds de laatste keer dat ik met je sprak? Precies, weinig. Je basseert dus nu je mening op dingen die je hebt gehoord, of aangenomen.

Voor de rest is 'wat ik met het forum wil' natuurlijk ook een bagger-argument. Blijkbaar heb je nog nooit een verkiezing goed gevolgd. Dit waren mijn punten als ik beheerder zou worden, en ik dus het alleenrecht had. Je rukt het nu uit zijn context alsof dit allemaal moet gebeuren. Je haalt dit uit een topic met de titel: 'Wat zou je doen als je het alleen voor het zeggen had'.

Als het CDA de verkiezingen ingaat dan hebben zij een programma. Het is vrijwel onmogelijk het met dat gehele programma eens te zijn. Het CDA krijgt waarschijnlijk een zetel of 40, dus niet de gehele zeggenschap. Dan komen de VVD en D66 daarbij, en dien je compromissen te sluiten. Niet alles wat het CDA zou willen komt er dus door.

Maar dan ga je er al vanuit dat het CDA wel de grootste partij is. Zélfs daarvan is alhier geen sprake. Iedereen heeft net zoveel zeggenschap, dus de kans dat mijn ideëen erdoorheen komen is klein. Dat wil niet zeggen dat ik het streven ernaar niet zou mogen hebben.

Maar nee, zover heeft heer dextor waarschijnlijk nog niet gedacht. Net zoals zovelen hier totaal niet weten hoe een besluitvorming in elkaar zit; laat staan dat ze hem hier op het forum zouden kunnen verbeteren. Dat zal ook nooit gebeuren, want de basis is er al niet: het kunnen voeren van een discussie op basis van argumenten, en, nog belangrijker, het kunnen toegeven van ongelijk. Bovendien gebeurt alles achter gesloten deuren, waardoor het huichelgehalte en de achterbaksheid ernstig aanwezig is. Zo kan het gebeuren dat dextor zonder een woord met mij te wisselen ineens tegen mij zou zijn. Vind ik knap! Daar is dus een sterk staaltje van het welbekende 'achterkamertjespolitiek' aan vooraf gegaan. Was staff openbaar geweest, dan konden we dat nu lezen. Het tegendeel is echter waar, waardoor er over, niet alleen mij natuurlijk, heel wat mensen onwaarheden geschreven staan. Bijzonder jammer, maar dat vind ik dan dus, en als niet meerderen dat vinden komt het er ook niet doorheen, en zo zijn we weer terug op het punt van 'partijprogramma's', je beslist samen.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline