Maakt het wat uit dan als er veel FB's zijn? Zaak is dat dan iedereen iets kan onderhouden. Je vergroot daarmee de verantwoordelijkheid bij mensen, en komt af van het zogenaamde 'vriendjespolitiek'. Kijk eens op scholieren, hoeveel moderators daar zijn! Hier verdelen ze het liever onder 8 personen ofzo. Over kunst kan ik trouwens niet oordelen, ik kwam er niet, en nu ook nooit, maar als het beter is dan voorheen dien je die credits te krijgen, echter van de users aldaar
Met openbaar maken doel ik niet 'iedereen kan replyen'. Degenen die er moeten repleyen moeten dat kunnen, de rest moet het kunnen 'lezen'. Wat is erop tegen dat een goede user kan lezen hoe de besluitvorming (voor zover die er is) op staff eraan toegaat? Zo kan hij zien wat er over hem beweert wordt, en daar waar nodig de persoon die het berichtte hierop aanspreken.
Waar de fabel dat ik nog meidenforum kan lezen vandaan komt is mij een raadsel. Iedereen die ik kon is eraf gehaald (x-lizz-x, queenie, Bonnie en nog iemand geloof ik). Phitje heeft dit trouwens wel tegen verschillenden beweert, hehe. Maar dacht da die dat niets serieus namen?!
Ik vind deze smily trouwens leuker

@ Kampie:
Omdat je niet objectief blijkt te kunnen oordelen over personen, en te bevooroordeeld tegen bepaalde zaken aankijkt. Dat is niet de bedoeling. Hoe je op adb bent weet ik niet, maar een FB-schap reikt verder dan alleen een forum onderhouden, aangezien je dito bevoegdheden hebt. Voor Koelkast geldt in feite hetzelfde, en Loeloe deels ook. Komt bij Loeloe (zo was het vroeger, kan over heden niet goed oordelen) nog bij dat ze in het verleden zelfs als FB zwak werk verrichte: topics van bepaalde mensen wel sluiten, en anderen niet.