Enkele bericht bekijken
Oud 18 November 2003, 11:45   #45
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Nightwolf
punt b snap ik niet helemaal maar ik dacht dat ze bedoelde dat alle leden van staff zichtbaar moest zijn en dat vind ik niet 1 beheerder niet iig

maar over dat Staff zelf zichtbaar moet zijn voor iedereen, dat weet ik nog net zo niet. dan worden er weer topics geopend op t forum van "waarom zegt die dat ik dat en dat doe en dat slaat nergens op en blablabla" of wat dan ook. ik ken trouwens wel een forum die hun Staff openbaar heeft, alleen is dat meer een forum als je ergens fan van bent, geen leerlingenforum
Fuck, je hebt gelijk, Loeloe bedoelde niet dat ze t eens was met mij geloof ik Al valt dat er wel uit op te maken, maar ze bedoelde dat niet Interpretatiefoutje mijnerzijs

Staff open heeft voor- en nadelen. De nadelen noemde je al, maar daar valt wat tegen te doen, de voordelen zijn echter talrijk:

- Roddels zijn niet langer mogelijk. Het is bewezen dat bepaalde personen het niet schuwen om ronduit leugens over bepaalde personen neer te zetten op Staff. Dit voorkom je op deze manier.
- Leden kunnen zien waarom bepaalde besluiten genomen worden. Nog belangrijker: men ziet of een bepaalde klacht naar tevredenheid besproken is. Is er goed over nagedacht, of is er met het spreekwoordelijke 'Jantje van Leiden' vanaf gemaakt. Bovendien kan men alle argumenten lezen, die in een samenvatting niet atijd staan.
- Men kan zien wie welke waarschuwing heeft en waarom.
- Je krijgt bredere discussies. De klacht dat het forum 'dood' is is vanaf dan verleden tijd.
- Je kunt zien hoe een bepaalde FB zijn naastentaken doet. Je krijgt als lid een goed beeld van de werkzaamheden die uitgevoert worden. Wie reageert ferquent? Wie is er bezig met verbeteringen bedenken? Bovendien kun je inhaken op het idee wat iemand oppert. Het idee van de één kan een goed idee van iemand anders opleveren.

De nadelen? Als iedereen open en eerlijk is valt dat reuze mee. Of ben je bang dat de eeuwige leugens en roddels dan openbaar worden, en dat dát een schok teweeg zal brengen? Je kunt die altijd nog verwijderen, zodat we met een schone lij beginnen. Bovendien kun je regels invoeren. Je mag het lezen, maar er geen topic over openen. Of je reageert via PM op die desbetreffende persoon. Of wanneer die desbetreffende persoon een leugen verkondigt die voor jouzelf schadelijk is, da PM je even de andere mods. Op die manier is in ieder geval je eigen naam gezuivert.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline