Citaat:
Originally posted by dext0r
dacht je serieus dat er dan niet via MSN geroddeld wordt of iets dergelijks?
laten we zeggen dat er wel achterkamertjes praktijken zijn zoals jij het graag noemt....zullen die dan verdwijnen?
ik denk dat die gewoon verplaatst worden naar een ander medium...
|
Roddel via MSN bereikt nooit iedereen. Bovendien wordt op Staff besloten, en kun je je beroepen erop. Stel: jij roddelt over mij op MSN, en er wordt een besluit genomen ten nadele van mij. Dan moet dat besluit ergens vandaan komen, en zoals jij het uitlegt, dan kan ik daar niets op Staff over terugvinden..
Stel een willekeurig iemand, laten we zeggen Nickchange, doet een voorstel. Dat voorstelt doet ie bij jou, jij mag Nickchange wel (laten we vanuit gaan hè?), en vindt het voorstel ook wel aardig, en gooit het balletje op in staff. Andere personen, die nickchange minder mogen, stemmen tegen. Argumenten zijn er meestal niet. Ontken het nu niet, zo gebéurt het soms; niet altijd. Nu kan iedereen het dan lezen. Kunnen zeggen: ja, maar hallo! Daar is niet serieus naar gekeken! Ik doelde dus niet per se op topics als: vind jij bartje ook zo'n eikel! Dat kun je inderdaad best ook op MSN doen, daar lig ik ook geen seconde wakker van.
Of bijvoorbeeld een voorstel om ban, of whatever. Er zijn gewoon mensen die blind zeggen: Ja, geef die maar een ban! Zonder dat er een argument aan vooraf gaat. Nu kan dat dan niet meer, en kun je duidelijk zien welke besluitvorming eraan vooraf gaat.