Citaat:
Originally posted by electricity
ze kwam gister opeens te spraken, vroeg m wat hij nou zo leuk vind aan haar.
hij zei dat hij het zo kicken vind dat ze zo onvoorspelbaar is.
nou ik vond dat wel grappig want: die meid was m al de hele tijd aant bellen (hij nam nie op, had ie geen zin in), en smste van "je stelt me teleur, (blabla ben boos bla bla)" en zo'n 10 minuten dr na "jonge ik weet dat je nie thuis bent, ik kom naar je toe."
en dus is die meid 15 kilometer komen rijden om te kijken waar ie uithangt (heb nog nie gehoord hoe da afgelopen is).
|
Weetje, eigelijk vind ik dit langs één kant wel erg lief van d'r. Ze is gewoon bang om hem kwijt te spelen... (wat niet moeilijk is als er de hele tijd iemand zoals jij bij hem rondhangt

)
Vind jij het belachelijk dat ze 15km gaat fietsen om te kijken waar d'r vriendje is, als zij hem belt en ze hem nodig heeft. Ze kan ook wel ongerust worden hoor?
Echt ongevoelig van je. Dan vind ik het erg LULLIG van hem dat hij niet opneemt aan de telefoon en haar zegt waar het staat, ipv haar zo aan't lijntje te houden. Mij lijkt het vrij duidelijk dat het meisje haar vriendje niet wil opgeven.
Ik weet niet hoe de rest dit zou interpreteren, maar 't is iig lief bedoeld van d'r.... Stel jezelf eens in haar plaats...
Citaat:
maar ik heb m dus gezegt dat ie makkelijk beter kan krijgen. hij is nog gewoon blind van verliefdheid. ik ken t probleem zelf ook (dingen niet zien als je verliefd bent). dus ik denk dat hij zelf moet inzien waar zij mee bezig is. en ondertussen gewoon een vriendin voor m zijn...
|
Jij bent gewoon uit op die jongen, en blijkbaar doe je er alles voor om die twee uit elkaar te krijgen. Als ik die jongen moest zijn, en moest weten wat jij allemaal aan't doen ben, ik zou je gewoon niet meer bekijken. Je bent echt fout bezig. Je gaat toch niet tegen iemand zeggen dat ie beter moet krijgen en dat ie blind is van verliefdheid? Misschien geeft ie stiekem wel veel om z'n vriendin... Misschien wil ie JOU gewoon niet kwetsen?
Ik hoop dat die jongen snel te weten komt hoe jij eigelijk echt bent...