Citaat:
Originally posted by electricity
uh, hallo? kijk, als ie zelf al zegt dat ie r nie leuk vind, en zn vrienden vinden haar nie leuk, en zn ouders vinden haar nie leuk en zn zus vind haar nie leuk, dan zit er toch iets fout?
en tis nie zo dat ze m 1x belt. ze belt m de hele dag door om te controleren wat ie aant doen is.
en ze komt 15 km rijden (met de auto) om 1 uur snachts omdat hij met t stappen nie opnam. da is toch sick?
en ik ken m nog nie lang, mar als ie al tegen mij komt praten dat ie r nie leuk vind en dat ze iedere keer als ze samen zijn ruzie hebben, maar als hij t uit wil maken dat zij dan opeens poeslief word en dat hij t nie uit kan maken, dan zit er toch iets nie goed? hij zegt zelf ook dat vrijgezel zijn vetter is dan een relatie, dan vraag ik me af, wat houd je tegen?
|
kind,ben je nu echt zo dom? denk je nu echt dattie gewoon bij haar blijft omdat ze dan eens lief is als ie t wil afmaken? je zegt zelf dat je hem nog niet lang kent,moei je dr gewoon niet mee...anders hoopk echt wel dat je es grof gekwetst wordt,dan weet je waarmee je bezig bent