Citaat:
Originally posted by Youssef
Doe niet zo dom LoeLoe! Aargh, wat irriteer je me. Je bent een soort van team, je werkt samen en je zoekt samen naar oplossingen. Het is niet de bedoeling dat ieder op eigen houtje gaat werken, of dat Kampie zo een reply van jou krijgt.
Hiermee geef je namelijk enigszins aan dat je het er kennelijk niet mee eens bent, waarmee Kampie waarschijnlijk toch niet zijn ideeën zal uitvoeren.
Wat is er in hemelsnaam mis met samen een oplossing zoeken? Dat werkt toch veel fijner?
|
Nu pas krijg ik te horen dat hij het niet zo fijn vindt dat die topics zo lang open blijven. Dat lees ik nu voor het eerst hoor..als hij nu een PM had gestuurd en het 'probleem' even had voorgelegd, dan hadden we erover kunnen praten.
Nu heb ik zoiets: Nou..je maakt het 'probleem' niet kenbaar aan mij, dus hoe moet ik daar in godsnaam vanaf weten?
Anyway..het maakt mij niet uit of hij nu open blijft, of dat er een nieuw chattopic wordt gestart. Als mensen niet tevreden zijn met de manier zoals het nu gebeurt, dan veranderen we het toch. Wa's dan nog het probleem?