Citaat:
Originally posted by Youssef
Nounou, 2 jaar lijkt me ook wel een erg hoge schatting. Maargoed, ik had het ook over 'weer eventjes'. Bovendien is er in de tussentijd weinig veranderd op het forum, dus het lijkt me nogal logisch dat de sporters zich een tijdje gedeisd hielden. (nadat ze een paar eisen hadden doorgedrukt) ...
|
Er is anders meer dan voldoende mis gegaan hoor. Neem schelden door Plankje, ban's voor Forza, Arie, Joy enzovoorts. Of neem de belachelijke aanstellingen van FB's. Ik heb niemand van sport verder daarover gehoord. 2 jaar is welicht wat veel, maar we gaan zeker richting de anderhalf. Sinds Arthur er is is er geloof ik niets meer voorgevallen verder. Die paar 'eisen' zoals jij dat noemt waren om het forum aantrekkelijker te maken voor de gebruiker. Aangezien toen wij op sport kwamen dit een dood forum was kan niemand zeggen dat hij daar zo vreselijk veel last van heeft.
Citaat:
Die smiley is helemaal niet duidelijk, de kan namelijk heel goed betekenen dat ze niet moeten sollen met Ar-Tuur en Sport, maar dat Ar-Tuur het niet echt zo wil brengen omdat ie toch forumbaas is. (als in Forza zegt tegen een beheerder: Ik maak je dood ) En ga nou asjeblieft niet in op bovenstaande argumentering, omdat ik het slechts bedoel als voorbeeld.
|
Ja, zo lust ik er ook nog wel een paar

Dan kun je beter geen smilies gebruiken, ze kunnen toch altijd verkeerd uitgelegd worden. Overigens lijkt het me niet relevant om Tuur met Forza te vergelijken (om toch even en beagrumentering onderuit te halen

). Maargoed, het punt lijkt me duidelijk, die smily was bij wijze van grap bedoelt dunkt mij.
Citaat:
Nogmaals zeg ik: Ik opper een idee die ten eerste helemaal niet gaat over het verwijderden van topics en ten tweede nog helemaal niet helemaal uitgelegd is of er doorheen gedrukt is. Oftewel, jullie zeggen bij voorbaat al dat jullie onaanraakbaar zijn, terwijl er net zo goed een heel goed systeem kon worden bedacht voor dit soort topics.
Maar nee, bij voorbaat schuiven jullie alle plannen van tafel.
|
Dat komt omdat men bij voorbaat vast aangeeft het niet eens te zijn met je plan, als het ook om het WJD-topic gaat. Wat is daar mis mee? Op een oriënterende vergadering mag jij je plan uitleggen, en wij zeggen vast dat het wat ons betreft niet bespreekbaar is. Dan kun je 2 dingen doen: het er toch doorheen proberen te drukken; met alle gevolgen van dien (aangezien de gebruiker van het topic het simpelweg niet wil), of je erbij neerleggen en je richten op het slowchat-topic en andere topics die volgens jou ervoor in aanmerking komen.
Citaat:
Wat is er mis met het teruglezen van gesloten topics? Ik blijf erbij dat het veel leuker is om een topic van rond de tien pagina's te lezen, en dan meerdere delen. Ik weet niet hoeveel pagina's dat WJD topic heeft, maar als dat er meer dan 40 zijn, is het sowieso lastig. Het forum geeft namelijk alleen eerste en laatste pagina's weer, en de rest zijn stipjes/punten. (...)
Meerdere delen met 10 pagina's lijkt me dan ook makkelijk terug lezen en je hebt een grens. Je leest 1 topic en klaar, de volgende keren lees je weer de vervolgtopics. Dit geldt voor mij overigens ook alleen voor de WJD topics, het slowchattopic is helemaal niets aan om terug te lezen
|
Ja, leuk die voordelen, maar wij hebben er geen last van. Het is een soort topic van de vaste users van sport. Noem het traditie, noem het een gewoonte. Gesloten topics zakken toch verder weg, en raken in de vergetelheid. Het WJD-topic staat altijd prominent en hoog. Mochten de gebruikers van dat topic zelf graag een nieuwe willen, dan openen zij hem wel. Zij zijn tegen, en het forum is er voor de gebruiker, en niet voor de keiharde regel. Je kunt de regel van topicgrote invoeren, maar hem wel zo toepassen dat de gebruiker het ermee eens is.