Onderwerp: Uitfluiten Seedorf?
Enkele bericht bekijken
Oud 29 November 2003, 12:43   #14
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
Het ging me ook eigenlijk over het uitfluiten door Ajax-supporters, en voor die club heeft de man toch écht wel gepresteerd.

Dan moet je me toch even uitleggen waar je Seedorf nou allemaal op afrekent. Ik weet dat de man in Oranje niet op bepaalde posities wil spelen en dat is kwalijk, maar ik kan me niet bedenken op welke manier hij die supporters die hem uitfluiten in zn Ajax-tijd geminacht heeft?

En waarom is de man eigenlijk nou precies arrogant? Omdat hij multimiljonair is? Of voor Ajax gespeeld heeft? Seedorf wist al vroeg wat hij wilde en kwam altijd zelfverzekerd over, en weet dat hij een aardig balletje kan trappen. Inmiddels heeft hij 3 Europa cups 1 gewonnen met 3 verschillende clubs. In vele buitenlanden zou de man op handen worden gedragen, en terecht wat mij betreft. Maar ik vind hem niet onsympathiek of arrogant overkomen naar de buitenwereld toe. Hoogstens eigenwijs en zelfverzekerd. Maar hij gedraagt zich toch niet onprofessioneel, losbandig, of hooghartig naar anderen? Ik zie niet zo wat hij nou eigenlijk verkeerd doet.
Bijvoorbeeld zijn omgang met de media. Ik weet niet of je zijn boek gelezen hebt.. Ik zei trouwens ook dat ik persoonlijk tegen geen enkele vorm van arrogantie kan. 3 Europacups I ja, een knappe prestatie, maar dat neemt niet weg dat ik hem verder beoordeel. Overigens is dat niet alleen Seedorf, hoor! Je hebt gelijk als je zegt dat hij niet eens de meest misselijke is. Kluivert en Davids vind ik veel erger nog. Daarom zou ik ook nooit naar een partijtje van het Nederlands XI-tal gaan. Natúúrlijk speelt ook mee dat hij voor ajax gespeeld heeft, maargoed, zoals al gezegt zijn het meer persoonlijke redenen Prestaties vind ik allemaal prima, maar altijd normaal blijven Dat men een voorbeeld neemt aan een jongen als bijvoorbeeld Bosvelt
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden