Enkele bericht bekijken
Oud 29 November 2003, 16:21   #21
AmbyPur
Lid

Standaard

Citaat:
Originally posted by bartje518
Worden er op andere fora dan dagelijks gereageert? Er is nu even niets gepost, maar het was dan ook geen weekend. Lijkt me een voortreffelijk forum om topics te openen over wat je allemaal uitgespookt hebt, en die ben je dan kwijt op ADB.
Dit is niet voor niets een Tijdelijk forum. ik weet niet of het is opgezet met het idee om het misschien een vast forum te laten worden.. maar ik denk niet dat het een populair genoeg forum is om dat door te zetten

Citaat:
Originally posted by bartje518
Tis 8-5. Tja, je kunt blind naar de cijfertjes kijken, maar ook verder kijken dan je neus lang is Wat wil je? Hele verhaaltjes op adb, waar het niet thuis hoort, of er gewoon een apart stukje voor reserveren? Ik kies voor t laatste

Ik heb de indruk dat de tegenstemmers daar niet bij stil gestaan hebben. Er wordt geredeneert als: ik kom er toch niet. Klopt, maar het zorgt wel voor een verzorgder forum, en betere inrichting van de onderwerpen, en daar heb je wél mee te maken. Het zou hetzelfde zijn als je zou stemmen om een sportforum: ik kom er niet, dus hij mag weg. Gevolg is dat de topics op adb komen
Als je zo gaat redeneren kun je heel adb wel afschrijven en voor elk onderdeeltje een apart forum maken. naar mijn idee wordt het daardoor alleen maar overzichterlijker. als leden nou behoefte hebben aan aparte fora voor bepaalde dingen (zoals uitgaan) dan wordt dat wel aangegeven.. maar goed op een gegeven moment moet je toch beslissen of je zo'n forum blijft houden. en hoe wil je dat anders doen dan de mening van de leden te testen (middels deze poll dus :/)?
AmbyPur is offline   Met citaat antwoorden