Enkele bericht bekijken
Oud 29 November 2003, 17:55   #22
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
Dit is niet voor niets een Tijdelijk forum. ik weet niet of het is opgezet met het idee om het misschien een vast forum te laten worden.. maar ik denk niet dat het een populair genoeg forum is om dat door te zetten

Als je zo gaat redeneren kun je heel adb wel afschrijven en voor elk onderdeeltje een apart forum maken. naar mijn idee wordt het daardoor alleen maar overzichterlijker. als leden nou behoefte hebben aan aparte fora voor bepaalde dingen (zoals uitgaan) dan wordt dat wel aangegeven.. maar goed op een gegeven moment moet je toch beslissen of je zo'n forum blijft houden. en hoe wil je dat anders doen dan de mening van de leden te testen (middels deze poll dus :/)?
Zo is Gezondheid en Lifestyle anders ook erbij gekomen hoor Ik vind overigens tijdelijk forum ook niet de juiste manier om een Uitgaansforum neer te zetten. Uitgaan is namelijk niet tijdelijk. Tijdelijk zijn inderdaad de feestdagen, zoals ze er nu staan

In deze poll stemmen toch 8 forummers voor?! Die 8 geven dus aan dat het een goed initiatief is. Dat zijn al veel meer mensen dat bijvoorbeeld een kunstforum bezoeken. Mocht het weggaan, dan neem je dus die 8 personen een forum dat zij zien zitten af. Het is precies wat Nightwolf, en ik eerder, ook al aangaven. Doordeweek zal er niet veel gereageert worden, maar in weekenden wel. Aan de bar is een typisch forum voor: Ik heb mijn tentamen gehaald, of: ik heb dadelijk eerste rijles. Of: ik verheug me op.. Dat soort dingen. Topics zoals: ik verheug me op dit of dit concert, of: wie kent daar leuke uitgaansgelegenheden, of: vanavond was vet!! Die dingen, en het zou zonde zijn als hij weggehaald wordt.
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden