Enkele bericht bekijken
Oud 29 November 2003, 18:02   #30
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by Youssef
Maar 'jullie' hebben wel je eisen doorgedrukt. Dus bij deze... beetje nutteloze discussie. Het forum had kennelijk wat tijd om te stabiliseren en dat hebben jullie na wat gerel wel kunnen regelen.

Bij wijze van grap? Maar je verdedigt verder wel het standpunt?

Wat een onzin weer Bartje. Waarom kon Ar-Tuur niet gewoon meegaan met Tyskie of zelf een bepaalde argumentering verzinnen? Dan had hij maar anders moeten overkomen, dat jij en Phitje zoiets zeggen mag van mij best, maar Ar-Tuur heeft een bepaalde taak te vervullen en het is ook aan hem users te woord te staan en op een of andere manier tevreden te stellen, of in ieder geval te overtuigen.

Zo kwam dat jammergenoeg niet over.

Nou, bedankt voor je 'overtuigen', als je dat nou meteen had gepost dan was er geen enkel probleem geweest.
Na wat 'gerel'? Wij kwamen hier en er was bijna nog geen hond destijds Overigens heb ik geen enkel lid echt horen klagen over ons, het waren meer de mods. Op Sport kwam toch al geen hond

Nou, als je goed kijkt reageer ook ik met een smily hoor Jij was de eerste die er serieus een punt van maakte.
Arthur bedoelde het in eerste instantie in de vorm van grap, daarna pas ben ik zijn gedachtegang gaan reageren. Of hij het serieus bedoelt weet ik niet, daar kan ik enkel naar gissen. Kan niet in zijn kop kijken natuurlijk Inderdaad zou hij als hij het serieus meent dat even toe kunnen lichten, maar das mijn verantwoording verder niet

Het is nu dus toegelicht, bij deze Geen dank
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden