Enkele bericht bekijken
Oud 30 November 2003, 16:13   #24
electricity
Guest

Standaard

en dan HEB je weer ns n gesprek me iemand, (die gozer die boos op mij was), zegt ie dat hij mij maar beter niet mee kan nemen op stap, omdat hij van andere muziek houd

heb ik m gezegt dat ik gewoon graag wil dat ie me aan zijn groep voorsteld zodat ik meer mensen ken.
zegt ie van, jaaaaa da ga ik dus echt nie doen want dan laat je de rest gewoon stikken.

zeg ik, ja ik wil gewoon mensen leren kennen zodat als ik n keer wegwil dat ik ook met hun meekan.
en da doet ie dus niet. zegt ie van, ja ik hoef jou niet bij mij te hebben om me te vermaken
ik: jah ik jou toch ook nie

dus nu heb ik WEER ruzie met hem, omdat ie gewoon zo stom is en niet snap dat mensen leren kennen gewoon nodig is, en als die mensen leuker zijn dan is t toch logisch dat je met die andere nie meer zo optrekt.

hij BELEMMERD mij nu dus in t vriendjes maken!!

daarna zei ie iest van: jaa nu zeg je niks meer he
ik: nee ban zooow bang voor jou oeoeo
hij: ah ben je bang, daarom hing je zeker jankend aan de telefoon bij (...)
ik (HELEMAAL FOKKING BOOS): nee da had r gewoon mee te maken dat t al nie meezit de laatste tijd en al die dingen zich opstapelen
hij: jaja, hahahaha

en nu ben ik weer zoooooo boos, en kan ik wel weer janken omdat er van die stomme mongolen rondlopen die mij geen leuk leven gunnen!!