Enkele bericht bekijken
Oud 30 November 2003, 18:25   #5
L_angeldc
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Saartje18
En tsja, belgie is nooit sterk geweest in het nemen van risico's

Edit tyskie: blaten doe je maar op msn of ADB. Heb je verder toevallig nog een wat uitgebreide mening?
nu ben ik wel benieuwd wat ze zei

ontopic : ik vind het gewoon belachelijk dat duitsland en frankrijk, hun grootte misbruiken als het ware om gewoon boven die 3% grens te gaan zitten.
we zijn gewoon genaaid met heel die euro.
die andere landen zijn gewoon 'bang' voor hun relaties? wat is dat voor relatie als duitsland en frankrijk hun onder druk zetten. want dat is het toch gewoon?
de EU zegt nu dus eigenlijk 'we hebben met zn allen iets afgesproken, maar het maakt eigenlijk niet zoveel uit als je je er niet aan houdt, want we doen er toch neits aan'
als 2 kleinere landen WEL boven die grens zouden gaan zitten, en duitsland en frankrijk dus niet, zouden zij dan zeggen 'o dat maakt niet uit hoor' nee dus, ik denk dat zij dan wel zouden zeggen, die landen moeten betalen.
tslaat gewoon nergens op dat zij geen economische sancties zouden krijgen terwijl iedereen dat heeft afgesproken. heel de EU, die democratie, blijkt gewoon een grote grap voor duitsland en frankrijk te zijn.

btw, iemand kopspijkers gezien afgelopen zaterdag?
  Met citaat antwoorden