en komt ie n half uur later online, groepsgesprek met een meisje.
zitten ze me met zn tweeeen helemaal de grond in te boren.
we willen jou niet in onze vriendegroep, je denkt toch niet dat we met jou op stap willen, wat doe je hier we willen jou niet hier, niemand mag je, o wat ben je toch lelijk, ga naar vucht in behandeling, je spoort niet.
en denk je nou echt dat ik dat nu kan gebruiken?
werd helemaal duizelig en voelde vanalles in me hoofd. wilde mezelf echt wat aandoen, kon er niet meer tegen..
heb toen een vriendin gebeld, heel mn hart gelucht, en veel gehuild.. zij zegt dat ik hun maar moet blokkeren. heb ik ook gedaan.
stuurt die mongool me n half uur later een email.
"watje zet je me op blokkeren, had wel wat anders verwacht van jou"
heb ik terug gezegt"had ook wel wat anders van jou verwacht"
hij" oo wat dan"
ik: dat je niet zo'n eikel was, ben teleurgesteld"
hij: kom op msn, was niet zo bedoeld, ik kan het uitleggen
dus ik op msn, was benieuwd wat die eikel te zeggen had.
zegt ie van, ja was niet zo bedoeld (uuuuh vernederen, de grond ik boren, voor lul zetten uitschelden, en er was niks van zo bedoeld? sorry hoor!!!) :kwaaist:
en hij dacht dat ik heb alleen zou gebruiken en dan zou laten vallen als ik eenmaal was waar ik was en blablabla
heb gezegt dat ie nietmoet verwachten datik daarin trap, en dat ik hem nooit meer vertrouw (ja vind je t gek als ie alles tegen da vrouwke zegt, alle gesprekken laat lezen en dat da vrouwke me uit gaat schelden en hij lekker achter haar staat)
ja en hij wou t uitpraten, en t was laatst zo gezellig
ja EN!!!! had ie aeerder over na moeten denken.
hij denkt echt dat ik OOOOO ZOOOOOO Stom ben!!! :kwaaist:
heb ook gezegt dat ie er niet meer van uit moet gaan dat ik met m om wil gaan. snapt ie alleen nog niet.
echt, als al deze zooi nog lang door blijft gaan ga ik naar n psychiater, anders ben ik bang dat ik mezelf wat aandoe.
een goeie vriend van mij stelde voor om op kamers te gaan waar ik studeer, en dat ik bij de studentenvereniging van school ga, daar leer ik ook mensen kennen. is ok wel waar, mara bij een studentenvereniging heb je al die plichten (bardienst, ontgroening) en daar heb ik geen zin in...
ik ga maar proberen te slapen... zal wel piekeren en huilen worden..
DAMN, wat word ik hier gek van...