Enkele bericht bekijken
Oud 3 December 2003, 21:44   #19
doggy
Guest

Standaard

mun pa die geestelijk overspanne is doordat hij sexueel misbruikt is door zun ouders...die zijn nu dood, maar hij is nog steeds bang van vooral zun pa...als ut slegt mee um gaat, ken hij me niej meer, wil hij zelfmoord plegen, doet hij de deure op slot, is hij soms ineens een kind van een jaar of 7 en dan een man in Vrederust (jah een psychiatrisch ziekenhuis...)
mun ma die ok trugval..heeft ok een zelfmoordpoging gedaan. mag nu niej veel doen enzow.
mun oudste zus die jarenlang is verkracht door devader van haar vriendje, die man zat ook aan mij en mijn andere zus. toen werd ze ontvoerd voor een week en zo kwamen we er dus achter. jah ik wist het wel, maar ik was nog maar een jaar of 6 dus wist ik veel wa da inhield?? nouw die zus was altijd kwaad, altijd ruzie thuis.
dan mun andere zus, dieheeft begin stadium anorexia, om ff een beeld te geven: ze is 1.73 meter lang en woog een tijdje trug 40 kilo ongeveer. ze heeft ook zelfmoordpogingen gedaan.
dan ik zelf..grr...ik ben 2 keer bijna verkracht, 1 daarvan was door mijn beste vriend (nu is hij dat natuurlijk niet meer!) daardoor vertrouw ik vooral jonges niej. om een of andere reden ging ik jongens juist uitdagen, zodat ik dominant was zeg maar, ik had de leiding...erg wazig maar ja. ik heb zelf ook een eetstoornis, niet zo erg als mijn zus, maar toch. heb ook zelfmoordpogingen gedaan, maarkon het op het laatste moment niet...omdat mijn hond begon te janken..raar maar waar...ik hou heel veel van haar en realiseerde dat als mijn hond al verdriet om mijn dood zal hebben, mijn ouders het nog erger zullen vinden. dus heb ik het niet gedaan (logisch anders kon ik nu niej typen)
uh jah...er zijn nogveel meer dingen, maar dat zijn in vergelijking met deze maar kleine dingen...al zit ik op het moment best wel erg met het verdriet van mijn vriendje...
  Met citaat antwoorden