Onderwerp: voel me leeg
Enkele bericht bekijken
Oud 4 December 2003, 10:37   #9
Kire
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Elvenkindje

Euhm, even een raar vraagje hoor. Pure speculatie : Overdag op school heb je nergens last van, en als je thuis bent dan komt het eruit? Zoiets heb ik namelijk...
Ja zo ongeveer, ik heb het ook wel op mijn studie hoor, maar vaak word je daar afgeleid enzo dus dan heb je niet echt tijd om na te denken. 's Ochtends is het echt het ergste gewoon en dan heb ik het ook als ik college volg oid. Maar meestal is het idd als ik thuis ben en vaak is het 's avonds dan ook erger.

Citaat:
Originally posted by Desert Rose
Het lijkt wel een beetje op wat ik heb, op momenten dat je veel gezellige mensen om je heen hebt voel je je anders dan als je rustig alleen zit..Tóch zou ik iemand in vertrouwen nemen als ik jou was...Want het is niet echt iets dat ieder persoon heeft..
Ik zou niet weten wie ik in vertrouwen zou kunnen nemen, zoals ik al zei ik praat nogal slecht over problemen, dus daardoor lijkt het voor de buitenwereld ook alsof ik geen problemen heb. Dit lijkt makkelijk op te lossen, maar het lukt me gewoon niet. Ik ben nu echt zo moe van mezelf...
  Met citaat antwoorden