Enkele bericht bekijken
Oud 4 December 2003, 18:20   #5
Aurora
Guest

Standaard

bedankt voor het medeleven allemaal
Mijn vader heeft er verder niets mee te maken want mn ouders zijn al ruime tijd gescheiden..
Mijn moeders vriend vind niet perse dat ik er uitmoet per januari, maar heeft wel liever dat ik op kamers ga omdat hij niet tegen de ruzies tussen mij en mn mams kan..
Mijn zusje is al uit huis, mijn opa en oma zijn het met mijn moeder eens..mijn broertje is de enige die het erg vind als ik weg ben...

Mijn moeder en ik denken gewoon erg verschillend over een heleboel dingen en dat loopt uit op ruzie
Meestal zegt mn moeder uit pure frustratie dat ik eruit moet maar deze keer meent ze het.. ze zegt dat ze het al enige tijd meer dan zat is en dat het beter is voor ons allemaal als ik uit huis ga.

Mn moeder en haar vriend zijn het niet eens met de manier waarop ik mn geld en mijn vrije tijd besteed en vinden me onzelfstandig en lui.

Ze vinden ook dat zij onder de arbeidersklasse vallen (iets wat ik hun al heel lang uit hun hoofd probeer te praten) en dat ik vind dat ik boven hun sta(zij hebben nooit gestudeerd en waren allenbei vroeg het huis uit)

Ik heb zelfs een lijst met regels gekregen waar ik me aan moet houden, en als ik dat niet doe moet ik per direct weg

Ik heb wel een kamer gevonden waar ik kans op maak te krijgen maar die is per februari, 4 weken te laat dus....
Maar blijf gewoon kijken en wil de band tussen mij en mn moeder niet helemaal kapot maken, want zij is de enige ouder waar ik nog goed mee kan..(ondanks dit doet ze ook wel dingen goed hoor )
  Met citaat antwoorden