Enkele bericht bekijken
Oud 5 December 2003, 09:28   #38
Bobba.
Guest

Standaard

Ik heb niet alles gelezen ... maar vind Bartje en Youssef nogal kinderachtig bezig door sport er weer bij te betrekken. Ik heb geen last van het WJD topic. En voor de sporters is het blijkbaar heilig. Voor mij is Slowchat heilig omdat ik waarschijnlijk de eerste ben die 1000 posts in 1 topic heeft. Zonder daar in te flamen, te spammen, of andere onnodige dingen te doen. Overigens ben ik het ook met wetering eens. Als je een topic sluit, maak je het er echt nie overzichtelijker op. Dan moet je in andere topics terug gaan kijken. Ook ben ik van mening dat Slowchat het chatten in andere topics vermindert. En ADB een beetje opfleurt. Dus helemaal verwijderen zie ik niet als een optie. En kun je rebelse acties van mij verwachten wanneer je dat wel doet. Maar dat is geloof ik niet aan de orde.

@ Youssef: Leg me even uit dan wat je erg vind aan slowchat en (eventueel aan WJD) Zoals ik al zei, nieuwere delen is moeilijker om terug te lezen. Ik heb net even bij de postaantallen van de users in slowchat gekeken en ik constateer dat jij er niet 1x gepost hebt. Hoe weet jij dan, of je het nog goed kan volgen of niet? Ik kan niet oordelen of je het daadwerkelijk wel leest maar dat lijkt me dan ook niet. Want jou kennende zul je dan wel reageren. Snap ook niet waarom je er nu opeens mee komt. En waarom er zo'n heisa over is. Laat het toch gewoon staan. Het is sticky dus kijk gewoon niet naar het eerste topic in ADB. Dan heb jij net zo min last van Slowchat als ik van het WJD topic heb.
  Met citaat antwoorden