Citaat:
Originally posted by Irene!!!!
Moordenaars kunnen ook wel mensen met een goed karakter zijn.. tuurlijk waren ze fout toen ze moord pleegden, maar ze hebben ook gewoon goeie vrienden enzo (zoals blackmystery). Die jongen heeft ook bekent dat ie het heeft gedaan dus dat bewijst wel iets. En voor die moord was ie denk k wel een goeie jongen, en ik denk ook dat dit maar een een-malig iets was.. Iedereen gaat wel eens de fout in, en sommige gewoon wat erger als anderen.
|
Helemaal mee eens.
Tuurlijk , moorden kan niet , en mensen die verkrachten enzo mogen van mij part creperen tot de dood , maar ook in moordenaars schuilt wel iets goeds. Mijn oma verteld me wel is , dat er vroeger heel veel criminelen in het dorp waren , en die dan superlief waren voor mijn oma. bijvoorbeeld.
Eens een dief , altijd een dief , eens een moordenaar altijd een moordenaar , je zal ALTIJD gezien worden als de moordenaar , maar ik geloof dat ook in de slechste mensne iets goeds KSN schuilen. Dat hij er zo voor BM. is geweest , dat zegt toch wel iets. Misschien mocht hij BM gewoon heel erg , maar iemand die door en door slecht is kan het niet schelen dat iemand depressief is.
Maar ik vind wel dat hij goed zit in de gevangenis , en vind moorden enzo echt NIET KUNNEN , in (bijna) geen geval. Dat jullie dat niet denken.