Enkele bericht bekijken
Oud 7 December 2003, 23:04   #89
bartje518
Aachen TSV

bartje518's Avatar

Stuur een bericht via MSN naar bartje518
Standaard

Citaat:
Originally posted by JEANUS
Ik snap niet dat jij in een onbenullig topic moeilijk gaat lopen doen en ''aanranden'' erbij gaat halen.

Er valt wat van te zeggen dat er veel geld naar het koningshuis gaat , maar je komt wel met erg rare voorbeelden.

En nu gaan we weer gezellig verder ADB-en , ik ga hierniet over discussieren verder , open een topic in Discussie forum en Actualiteiten ofzo
Jij deed anders onnozel over dat je dat soort dingen 'gewoon' leuk vond, en dat vind ik weer onnozel

Voortaan ga ik bij elk kind dat er geboren wordt, of het nu het kind van een hond, cavia of mens is, een topic openen, want we kunnen toch gewoon blij zijn voor die mensen? Bovendien vind ik dat Balkellende zijn kostbare tijd eraan moet verspillen door een toespraak op TV te houden, en vind ik ook dat alle sportuitzendingen onderbroken moeten worden om bij de geboorte te zijn.

Heerlijk, dat koningshuis!
FC Energie Cottbus-Alem. Aachen 0-2 Alem. Aachen-Arminia Bielefeld 2-0 VfB Stuttgart-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Borussia Dortmund 1-4 1. FC Nürnberg-Alem. Aachen 1-0 Werder Bremen-Alem. Aachen 3-1 Alem. Aachen-Hertha BSC 0-4 Eintracht Frankfurt-Alem. Aachen ..-..
bartje518 is offline   Met citaat antwoorden