Citaat:
Originally posted by LoeLoe
Hmm wat ik van veel mensen hoor is dat ze zeggen: NEeeeej ik kan er echt niet mee leven als hij/zij weet ik hoever bij me vandaan woont.
Ik heb dus precies het tegenovergestelde ===>> Ik zou der niet aan meoten denken als ik hem elke dag zou zien..zou helemaal gek worden.
|
Maar het kan ook teveel van het goede zijn. Ik heb een geruime tijd iets met een meid uit Los Angeles gehad. Heel erg leuk als we elkaar eens in de zoveel tijd zien en het nog allemaal niet zo vast is. Maar als op een gegeven moment ik niet uit de voeten kan in die stad, zij geen rooie cent en geen vakantiedagen heeft en geen van ons 2-en durft te verhuizen dan gaat het fout.
Ik ben er heilig van overtuigd dat het hele i-net principe best kan werken als je elkaar irl ontmoet. Denk wel dat de kans op succes zelfs groter is als je nog niks hebt met iemand maar hem of haar gewoon eens vriendschappelijk ontmoet.
Maar als je vriend/vriendin dan uiteindelijk op een hele afstand woont zoals bij mij dan moeten er vroeg of laat keuzes gemaakt worden...en dan kan het pijnlijk worden. Ik had best willen verhuizen voor haar maar niet naar zo'n kansloze stad als Los Angeles. Niet een park daar gezien toen ik er ben geweest, niet een plekje waar je tot rust kon komen. Ik zou er van binnen wegrotten. Zij aan de andere kant wil best wel ooit eens verhuizen, mogelijk naar Europa maar durft dit nu nog niet aan. Tja.....
*zucht*
maar zoals gezegd het kan wel....maar realiseer je vooraf waartoe het kan leiden.