Citaat:
Originally posted by JEANUS
Als ik het nou leuk vind dat er een koningskindje geboren is , daar is dat topic over , en waarom zeg je het niet over de 43536 mensen in dit topic die hetzelfde zeggen , jaaahaa!
En ik heb niet gezegd dat je ongelijk hebt , je hebt een punt , maar met loze voorbeelden.
|
Dat kwam omdat jou bijdrage (geloof ik) onderaan de pagina stond, en ik alle andere blijde boodschappen niet gelezen heb. Bovendien zei jij dat je ook niet wist waarom je blij was, maar dat je het 'gewoon leuk vond', en aangezien ik ook geen flauw benul heb waarom ik blij zou moeten zijn, en het dus ook niet ben, sprong ik daar even op in.
Trouwens, wel een leuke kop ergens in een krant die ik zag staan: 'Heel Nederland blij met kind' of zoiets. Toch gaaf dat ze ook de meningen van de nuchterdere mensen hebben gepeild! Stukkie uit onze krant

__________________________________________________ __
Limburg is wel blij, maar niet uitzinnig van vreugde
Mooi dat het een gezond meisje is. Blij voor de ouders. En ja, ook blij voor Beatrix natuurlijk. Limburgers reageren positief op de geboorte van het prinsesje. Maar uitzinnig van vreugde? Nee, dat niet. Voorzitter J.Hendricks van de stichting Oranjecomité Sittard stelt dit een klein uur na de geboorte van de troonopvolger nuchter vast. ?Limburgers zijn toch minder Oranjegezind dan mensen in het westen van het land.''
Arie, jij hoort dus blij te zijn, en vanmorgen moest je beschuit met oranje muisjes eten!!!