damn wat is het toch irritant als je iets vraagt aan een helpdesk en gewoon geen antwoord krijgt op je vraag, of dat ze de schuld bij jezelf leggen
stuur ik deze mail naar yorcom computers, omdat m'n cpu defect is geraakt.
Citaat:
Goedenmiddag,
Ik heb op 06/10/03 een aantal onderdelen gekocht bij jullie online
shop.
Het gaat hier om:
CPU AMD XP 2500+ tray
Geheugen 512 DDR333 Kingston CL2.5
Moederbord ECS L7S7A2.
Factuur: x
Klantnummer: x
De CPU is echter defect geraakt. Ik heb alle onderdelen getest bij een
andere pc en uiteindelijk bleek dat de CPU de boosdoener was.
Kan ik deze gewoon via de post opsturen?
met vriendelijke groet,
Funfair
Tel. 06-x
|
krijg ik als antwoord
Citaat:
Beste Laurens,
Je hebt bij de testen de oude koelpasta vervangen, dit is zeer kritisch
bij deze cpu.
Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Kees van den Berg
Yorcom Computers & Componenten
Aartsdijkweg 77
3155 RR Maasland
Tel.: 0174 52 89 30
|
daar heb ik toch niets aan?
nu nemen ze aan, dat ik niet zorgvuldig getest heb en dat de fout bij mij ligt. En verder geven ze geeneens antwoord op m'n vraag. Ik vroeg toch duidelijk of ik deze gewoon via de post kon opsturen

onder het mom van garantie...
ik heb ze maar met een attitude terug gemaild, dat ik binnenkort de CPU opstuur en dat ik uiteraard de koelpasta eerst had verwijderd voordat ik hem getest had.