Onderwerp: Joint
Enkele bericht bekijken
Oud 8 December 2003, 19:25   #3
Saarah
Girls JustWannaHave Fun

Saarah's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by Instructio4
als je het wilt proberen moet je het met iemand die waar je chill bij voelt. je neef dus waarschijnlijk.
en je moet t ook alleen doen als het echt wilt. dus niet doen als je het niet wilt, maar doet omdat anderen het doen..
uhm.. betrapt worden door je ouders bedoel je?
ik weet niet hoe je ouders hier tegenover staan. mijn ouders vinden het niet erg dat ik af en toe een jointje rook.
als ik het maar met mate doe enzo.. je weet wel al die sjit over met mate en zolang je maar niet verslaafd raakt enzo
maar em.. jah naja.. ik zal t anders doen als je ouders er niet zijn of bij je neef thuis ofzo?
ik weet t ook allemaal niet
Ja idd, betrapt door m'n ouders of grootouders ofzo...
M'n neef is al een paar x betrapt, en wordt nu ook extra in de gaten gehouden... Dus ik erbij terwijl ik (nog?) superonschuldig ben
Denk wel dat ik het de volgende x ga proberen... Want ik wil het écht wel, maar ik heb het nog nooit geprobeerd vooral voor m'n ouders... Die zijn er namelijk radicaal tegen, als ze zouden weten dat ik het zelfs maar 1x gedaan heb zouden ze denk ik gewoon flippen...
Maar ja, soms denk ik wel van: ze overdrijven gewoon, vooral dan m'n moeder, ik ben geen klein kind meer... Ze rookt zelf en zit dan de hele tijd te zeuren dat roken je leven verpest, en blowen nog veel meer, en dat ik eraf moet blijven en ...
Ben die preek ondertussen ook al beu gehoord...
Saarah is offline   Met citaat antwoorden