Citaat:
Originally posted by psychobunny
Mja,true,ik respecteer hen totaal niet meer ondertussen...
Ik word zelf niet gerespecteert omdat ik mn eigen keuze gemaakt heb om te roken,dus doe'k de moeite ook niet bij zo'n mensen
|
Ik respecteer jouw keuze om te gaan roken wel, je moet zelf weten dat je je gezondheid op het spel zet omdat je te zwak bent om van die dingen af te blijven. Maar ik respecteer het niet dat je zo stompzinnig en asociaal bent om niet te beseffen dat je veel meer mensen ook last laat hebben van jouw gedrag...
Iedereen moet weten wat hij of zij met zijn/ haar leven wilt doen... Willen ze elke dag bij de Mac ontbijten, oke.. Daar heeft niemand direct last van... Maar de niet-roker heeft gewoon last van rokers... Sommigen geven er niets om, maar ik weet zeker dat de meerderheid het toch niet bepaald kan waarderen...
En dan hebben we het nog niet eens gehad over mensen die last van hun luchtwegen hebben....
Van mij persoonlijk hoeft roken in de horeca niet per se verboden te worden, maar ik zou er wel blij mee zijn als het zover zou komen... Dat die rokers dan lekker buiten gaan staan ipv die rook in mijn gezicht blazen als ik lekker een pilske wil gaan drinken. Of dat er een aparte rokers-hoek in het leven wordt geroepen, waarboven een sterke afzuigmachine hangt... Legio mogelijkheden...