ik ben het simpel weg zat om tussen 2 vuren te zitten.
veel leden hebbe problemen met een aantal users niet alleen bartje. en klagen hier over. Spill snapt niet waarom mensen waar zij van die leden klachten over blijven krijgen niet gewoon gebanned worden.
Ondertussen zit het merendeel van de crew te slapen en een waslijst aan regels te bedenken voor elke ban aanvraag hoeft nog net geen commisie opgesteld te worden.
Zo krijg ik van kant a op mijn dak dat zij last hebben van een aantal users wat op je handen is te tellen. Spill vraagt zich af hoe 10 mensen het hele forum kunnen klieren en treiteren.
Aan de andere kant crew leden die bewijzen willen zien die je nooit kunt leveren (bewijs maar eens dat iemand op msn meisjes bijna bedreigt zodat ze hem foto's gaan zenden (NEE heb het nu niet over bart die deed dat niet)
Ben die positie zat en heb dat aangegeven niemand kon met een werkbare oplossing komen. goed dan bied ik een oplossing ik ga mensen buiten kul waarschuwingen om bannen en dan maar zo. Die stap heb ik gisteren genomen. Er zijn zoveeel mensen die zig aan bartje ergeren en slachtoffer worden van zijn gezanik en trol gedrag. dat ik hem als user wel weg wil hebben om zo 20 anderen een leuker forum te kunnen bieden.
Ik heb dus niet eens 3 kul waarschuwingen bedacht zoals je ook in het ban topic kunt zien gewoon om die 3 redenen gebanned geen OW's voor gehad gewoon eindelijk eens een keer basta.
Notitie voor tyske en as-tuur,
Valt me tegen jongens alles op de staff over jullie en anderen heb ik altijd op de staff gehouden. dit wekt weer rellen op en maakt de positie als crew niet erg sterk. wat zou jij er van vinden als 2 politie agenten elkaar op straat gingen staan uitschelden. en hoe dat zou staan voor integriteit en leiderschap. ik vind dit een domme niet overdachte zet.
(ik heb ook niet gestemd!)