Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2003, 13:43   #42
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by AmbyPur
tijs waar ben je in godsnaam mee bezig! je bent een van de beste forumbazen hier en nou laat je je door zo'n lullige tegenslag meteen van de baan slaan?! dat slaat toch werkelijk helemaal nergens op :/ het lijkt je of je dit als smoes gebruikt om hier weg te komen ofzo :S
Natuurlijk is dat ook zo...
Ik heb hier sinds ik begon al twijfels gehad... Die zijn alleen maar toegenomen en ik was al min of meer van plan om per 1 januari te stoppen...
Dit is voor mij echt de bekende druppel, meer dan dat zelfs. Een hele plons water, om de vergelijking door te trekken.. En mijn conclusie is dat ik zeker niet samen kan werken met Koelkast en dat dat ook nooit zal lukken.
Om er meer irrelevante zaken bij te halen, een dag na mijn aantreden werd ik door mijnheer Koelkast al dom en achterbaks genoemd, nadat ik een user informatie had gegeven uit Staff over een kwestie die hem bezighield. Kortom, de toon was al gezet....
Ook heb ik teruggelezen op Staff... Zo zag ik dat mijnheer Koelkast mij beschuldigde van het spammen van zijn computer, hij wist te beweren dat ik meer scheldwoorden gebruikte, dan zijn hele familie bij elkaar gebruikte. Degenen die mij een beetje kennen weten ook dat ik zelden tot nooit scheldwoorden gebruik.
Zo zijn er meerdere incidenten geweest en nu is voor mij de grens bereikt...

Ik heb betere dingen te doen dan een groep forumbazen aan te jagen op een forum voor 15-jarigen... Dit hele forum is incrowd, er is geen enkele toewas meer van buitenaf en als je dan eens het lef hebt om een andere inhoudelijke mening te hebben dan het gros, dan word je gebanned door een beheerder die zich belangrijker vindt dan dit forum...

Overigens, een leuk detail. Mijnheer Koelkast heeft het constant over klachten van Spill... Misschien ligt het aan mij, maar ik zie nooit iemand van Spill op staff.. Misschien dat ze alleen met Koelkast communiceren, maar dan mag hij dat toch wel beter doorbrieven aan de Staff, zodat we daadwerkelijk iets kunnen met klachten van Spill...

Laatst aangepast door Tyskie : 13 December 2003 om 13:56
Tyskie is offline