Citaat:
Originally posted by Nightwolf
hij gaf mij een ultimatum gisteren rond half 4 dat ik om 4 uur moest beslissen of ik hem liet gaan of Bartje moest laten bannen met gegronde redenen. ergens vond ik dit zeer unfair, vanwege de zo erg korte tijdsduur en ik heb t alleen met Kampie kunnen overleggen en tot 4 uur was er niemand anders online.
en ik snap niet waarom Tuur t MIJ verwijt dat KK een ultimatum heeft gesteld....wat kan ik er aan doen dat hij mij een half uur de tijd geeft (wat dus nogmaals erg belachelijk is)? nee hoor, volgens hem ligt de schuld ook allemaal bij mij dank je wel voor die steek in de rug
|
Bewijzen voor deze gegronde redenen heb ik nog steeds niet gezien.. Raar is dat... En de woorden van Koelkast op Staff zijn in mijn ogen niet genoeg bewijs.
Maar ik snap echt niet dat jij je zodanig door Koelkast laat leiden dat je hem zijn zin geeft en toegeeft aan dat ridicule ultimatum?
Het is zijn eis, zijn probleem en dus ook zijn consequenties als hij blijft vasthouden aan dat idiote standpunt?
Durfde je niet tegen hem in te gaan ofzo?
Citaat:
Originally posted by Nightwolf
dit topic vind ik ook werkelijk hoog van de toren geblazen. kom op zeg, dit had toch beter eerst in Staff kunnen worden besproken in een normale discussie? ik snap best dat jullie t geen goede beslissing vonden maar om nou meteen zoiets te gaan doen...
|
Ik geef toe dat dit niet bepaald de beste manier is... Hadden we beter even kunnen laten liggen na die hectische avond. Maar ik vind dat het geen kwaad kan hoe het soms aan toe gaat met Koelkast in Staff... In mijn ogen totaal waardeloos, maar blijkbaar vindt lang niet iedereen dat... Oke, dat kan.