Ik kan Tyskie helemaal volgen in z'n redenatie..
Dit Forum staat al een tijdje stil, en continu als er discussie op hoge poten worden gevoerd wordt er Spill BV uit de hoge hoed getoverd. Spill bemoeit zich nooit met dit forum, maar als het te heet onder de voeten wordt is het toch altijd weer een stok achter de deur. Sorry, maar geloof in deze het hele argument Spill niet.
Ok ik ben leerlingen.com moe, ik post altijd op een laag pitje. Ligt deels ook aan mezelf, na 2,5 jaar met vooral dezelfde mensen te hebben gediscussieerd begin je het toch ook zat te worden. Maar ook het ontbreken van nieuwe aanwas, en het telkens dieper zinken van het niveau.
Deze discussies zijn dan ook typerend voor ll.com, beheerders zouden hier veel verder vanaf moeten staan. Maar als persoonlijke oorlogjes het beleid zijn, is het niet vreemd dat dit forum stil staat.
Eerst Fade of Light nu weer Tyskie en Ar-Tuur, in mijn ogen toch alledrie zeer capabele en zeer objectieve formbazen, ook mensne die het forum tot een hoger niveau kunnen tillen. Maar alledrie gaven ze te kennen niet verder te willen, en de mensen die in mijn ogen veel minder geschikt zijn voor FB blijven elke keer maar zitten, met alle gevolgen van dien.
Koelkast heb ik overigens nooit geschikt geacht als beheerder, mede door zijn zeer slechte mensen kennis, en zijn starre houding. Situaties oplossen in een win-win situatie is hem onbekent en hij zoekt veels te vaak in mijn ogen de weg van de meeste weerstand.
Maar goed iedereen moet zelf weten wat ze met deze kritek doet. ik heb het mijne ervan gezegd.
PS: Dat bartje in een PM met ruggenkanker heb zitten schelden geloof ik gewoon niet, zeker niet omdat er in het verleden wel is wat vaker heeft voorgedaan omtrend de bewijslast...