Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2003, 19:45   #77
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
.

Waarom zie ik nooit mensen van Spill in de staff?
Die mensen werken bij spill en zijn niet aangenomen om een beetje over een sub onderdeel in een forumpje te posten.

Citaat:
.
Waarom hoor ik nooit mensen van Spill klagen over bepaalde users?
Omdat je geen beheerder bent.

Citaat:
.
Waarom hoor ik Koelkast nooit in de staff over Spill?
gaat via email en ik ga geen mails van mensen in een publiek of price forum plaatsen dat is niet netjes om te doen. Met die zaken heb je als Fb of FB+ ook niets te maken je kan er je mening over geven en het er mee eens of niet mee eens zijn maar dat verranderd dan niets dus is het een zinloze discussie en die bespaar ik je zo.

Citaat:

Waarom heb ik nog nooit iets gehoord over al die zogenaamde klachten van Koelkast en/of van leden op feedback en ledenstaff?
Staan wel in de gewone staff een aantal en waarom moet ik alles openbaar maken. ik heb een vertrouwens functie als mensen in vertrouwen iets hebben en ik dat dus niet openbaar ga maken in leden staff. En waarom moet ik als beheerder een klacht gaan openen in leden staff nieuwe manier van bureaucratie

Citaat:

Waarom hoort Bart van Robbert van Os, van Spill, via MSN nooit iets over klachten?
Geen idee vraag het hem op msn

Citaat:

Waarom wordt er niet gewerkt met waarschuwingen?
omdat dat niet in elk geval werkt
Citaat:

Waarom bestaan er regelementen?
Zodat de regels er een beetje zijn en er structuur is zodat mensen ook kunnen gewezen worden op waarom iets niet mag.

Citaat:

En de hamvraag:
Waarom doet Koelkast net zo hard mee en veroorzaakt hij door zn eeuweige geruzie met Bart zelf de problemen?
leg uit ik snap je niet?

Citaat:
En belangrijker: waarom neemt hij het heft in eigen hand en gebruikt hij zn bevoegdheid om dit kinderachtige geruzie te beindigen?
[/B]
Ik heb hem dus niet om persoonlijke redenen gebanned, ten tweede als ik dat dan al zou doen is het uber dom. kijk hoeveel meer ellende ik daarmee op mijn hals zou halen.

Citaat:
En op die verstandige Riddler ga ik maar niet in, want dat leidt tot niks [/B]

je blind staren en niet willen geloven wat de wederpartij ook zegt is altijd een goede oplossing. Goede argumenten negeer je gewoon zodat je er geen antwoord op hoeft te geven. Handig maar niet echt eerlijk.