Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2003, 19:51   #78
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie

De feiten:
• Koelkast opent een topic waarin wij een keuze zouden moeten maken tussen Bartje en hem. Niemand maakt een keuze.
• Koelkast opent een topic waarin hij aangeeft te stoppen.
• Koelkast verschijnt twee weken niet en niemand weet hoe en wat we aan vervangers moeten regelen.
• Ineens is Koelkast terug, heeft Bartje drie onzinnige OW's en is hij gebanned.
Die feiten die jij neerzet waar bewijs je die dan mee?

eerste klopt maar zie ook de nuance ging er om dat ik in dat topic vroeg dat ik als beheerder geacht werdt het fort te verdedigen met alleen een pijl en boog terwijl de vijand met 3 tons tanks op ons af kwam. als voorbeeld gaf ik bartje aan maar ging hier direct ook om alle andere troll users. Alleen een beetje slecht voorbeeld van mij toen omdat niet iedereen het in 1e instantie begreep.

2e klopt niemand durfde een keuze te maken iedereen bleef zich verschuilen achter regels en regels mensen hadden voor elk probleem een oplossing namelijk nieuwe regels maken. iets waar ik me niet in kon vinden.

Ik ben geen 2 weken weg geweest slechts op invisible en alles kunnen volgen heb me koest gehouden om te zien hoe het dan zou gaan en wat er zich ontwikkelde. Gezien precies wat je aangeeft niemand weet hoe het moet problemen losten niet op.

heb geen OW's gegeven maar ik voer een nieuwe wind in door het forum namelijk trol users opzouten een leefbaarder leuker en gezelliger forum voor de meerderheid van de gebruikers!