Enkele bericht bekijken
Oud 13 December 2003, 21:55   #84
Tyskie
Lid

Tyskie's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast

Ik heb ook bij de acties van joeyb toen pikante foto's van leden in het foto en plaatjes forum niet eerst 3 ow's gezonden nee meteen een ban opzouten met zo iemand. Een beetje prive pikante foto's van mensen op het forum plaatsen om ze zo te grzen te nemen en semie populair te doen.

Staat nergens een regel dat dat expliciet niet mag maar ik vond het wel een ban waard niemand lag daar toen wakker van.
Die regel is er wel. De regels zijn zelfs bijzonder complementair... Maar als jij jezelf boven regels en het forum stelt.. Tja, dan houdt het op. Met heel l.com.

Je geeft toe dat de redenen die jij aangaf geen geldige redenen zijn om hem te bannen, maar dat je hem bant omdat jij hem een troll-user vindt en jij bepaalde meningen omtrent hem hebt gevormd...

Dat is toch pure kolder? Dat lijkt meer op een dictatuur. En ook al is het belachelijk om dit forum met een staat te vergelijken, iets wat op een dictatuur lijkt kan nooit goed zijn...

Citaat:
Originally posted by koelkast

heb geen OW's gegeven maar ik voer een nieuwe wind in door het forum namelijk trol users opzouten een leefbaarder leuker en gezelliger forum voor de meerderheid van de gebruikers!
Jammer alleen dat ik zeker weet dat NW en veel meer Staffleden het hier niet mee eens zijn. Zij hebben duidelijk gekozen voor een systeem van regels en kiezen niet voor een beheerder die op eigen houtje mensen naar eigen goeddunken kan bannen.

Laatst aangepast door Tyskie : 13 December 2003 om 21:57
Tyskie is offline