Citaat:
Originally posted by koelkast
Als elk crew lid moet stemmen duurt dit meestal meer als een MAAND voordat er ook werkelijk een uitslag is waardoor in veel zaken een uitslag van een stemming er al niet meer toe zou doen.
|
als er belangrijke keuzes moeten worden gevraagd of als er iets belangrijks gedaan moet worden, vraag ik de mening van de meesten van Staff op msn omdat dat veel sneller gaat dan in Staff zelf omdat er een aantal zijn, waaronder JIJ, die hun gezicht helemaal niet vaak in Staff laten zien....maar je bent gelukkig dus niet de enige
maar t boeit me geen kont als mensen dan zoiets achterkamertjespolitiek vinden, want ik verzamel dan de meningen
zo en nu ff terug komen op t echte onderwerp:
ik krijg idd de indruk dat deze ban meer was wegens de prive-vete tussen jou en Bart. iig word ik daar erg moe van, steeds maar weer klachten over hem van jou en andersom
Chica volgt blijkbaar weer eens t halve verhaal en komt hier alleen maar om haar vriend te verdedigen

dus daar ga ik niet eens op in
Citaat:
Originally posted by koelkast
De hele taak van beheerders dus die van NW en mij is nu juist beheren dus beslissingen kunnen maken
|
op basis van de regels ja, daar heeft onder andere Tys hard voor gewerkt en daar probeer ik me ook altijd zo goed mogelijk aan te houden
Citaat:
Dat er mensen en leden vertrekken en zig bij elke post ergeren die trols doen telt niet mee blijkbaar zolang de heilige regeltjes maar niet geschonden worden.
|
t exploiteren van de regels kan natuurlijk ook niet
je zegt trouwens zelf dat Bart laster pleegt maar zelf heb je ook laster gepleegd, tegen minstens 2 mensen. dat zou minstens een OW voor jou zijn