Citaat:
Originally posted by Nightwolf
als er belangrijke keuzes moeten worden gevraagd of als er iets belangrijks gedaan moet worden, vraag ik de mening van de meesten van Staff op msn omdat dat veel sneller gaat dan in Staff zelf omdat er een aantal zijn, waaronder JIJ, die hun gezicht helemaal niet vaak in Staff laten zien....maar je bent gelukkig dus niet de enige 
|
waarom mag jij dat dan wel en als ik zoiets doe is het dat ik achterkamertjes politiek doe en de stemming zelf bepaal? Zo en zo dikke L*L want het gaat dus om de laatste 2 weken waarin in express niet gereageerd heb (wel gevolgt).
Mijn chat logs op msn bekeken kan ik alleen iets vinden over dext0r en dat was vorige week dus binnen de 2 weken marge die ik net stel.
Citaat:
ik krijg idd de indruk dat deze ban meer was wegens de prive-vete tussen jou en Bart. iig word ik daar erg moe van, steeds maar weer klachten over hem van jou en andersom 
|
Misshcien moet je een nieuwe set regels maken? kom op je hebt blijkbaar niet mijn postings gelezen hier waar alles helder en duidelijk staat en dingen niet gekleurd in staan.
Citaat:
op basis van de regels ja, daar heeft onder andere Tys hard voor gewerkt en daar probeer ik me ook altijd zo goed mogelijk aan te houden
|
Moet jij doen. Ik niet ik accepteer de regels als een basis en grondslag een echte beheerder kan hier absoluut niet mee werken als het er op aan komt. Als iemand ll.com hacked en jij banned hem zal ik je een OW komen geven omdat niet in de regels staat dat het niet mag. kijk hoe scheel je dan kijkt. Een beheerder moet op commen sense en via ervaring en kennis kunnen handelen als dat nodig is. Om eindelijk eens een keer van die verpeste sfeer af te komen die maar een klein groepje mensen hier neerzet stap ik boven de regels uit en verschuil me er niet achter. Ik weiger nog langer mensen die last hebben van trol users en slachtoffer worden een prietpraatje verkopen ja nee staat niet in de regels maar ik zal een topic openen in de staff en dan geven we misshcien hem wel een OW
Citaat:
je zegt trouwens zelf dat Bart laster pleegt maar zelf heb je ook laster gepleegd, tegen minstens 2 mensen. dat zou minstens een OW voor jou zijn
|
Dit slaat kop nog staart, typerend nog weer een leugen van de oneindige verzinsel en modder gooi machine die bepaalde mensen hier hebben. zeker op msn en er is een chatlog of zo. kom op wat is dit nu weer voor flauwe steek die er niets mee te maken heeft. het enige waar je in kan denken blijkt weer OW's en REGELS. welke personen heb ik dan lastig gevallen met scheld kannonades en of andere zaken en op welke manier.
let dus op dat ik een msn chatlog die ik in kladblok zelf ook nog kan maken geen bewijs is want dan kan ik iedereen op het forum met msn een OW gaan sturen als ik een dagje met kladblok en msn naampjes speel