Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 13:04   #96
Nightwolf
Nerd

Nightwolf's Avatar

Standaard

Citaat:
Originally posted by koelkast
waarom mag jij dat dan wel en als ik zoiets doe is het dat ik achterkamertjes politiek doe en de stemming zelf bepaal?
lees dat eerste stukje nog maar eens

Citaat:
Moet jij doen. Ik niet ik accepteer de regels als een basis en grondslag een echte beheerder kan hier absoluut niet mee werken als het er op aan komt. Als iemand ll.com hacked en jij banned hem zal ik je een OW komen geven omdat niet in de regels staat dat het niet mag. kijk hoe scheel je dan kijkt. Een beheerder moet op commen sense en via ervaring en kennis kunnen handelen als dat nodig is. Om eindelijk eens een keer van die verpeste sfeer af te komen die maar een klein groepje mensen hier neerzet stap ik boven de regels uit en verschuil me er niet achter. Ik weiger nog langer mensen die last hebben van trol users en slachtoffer worden een prietpraatje verkopen ja nee staat niet in de regels maar ik zal een topic openen in de staff en dan geven we misshcien hem wel een OW
goh zo dom ben ik ook weer niet, Wes. de regels zijn richtlijnen waar ik me zo veel mogelijk aan hou. hackers geef je dan natuurlijk gelijk een ban

Citaat:
Dit slaat kop nog staart, typerend nog weer een leugen van de oneindige verzinsel en modder gooi machine die bepaalde mensen hier hebben. zeker op msn en er is een chatlog of zo. kom op wat is dit nu weer voor flauwe steek die er niets mee te maken heeft. het enige waar je in kan denken blijkt weer OW's en REGELS. welke personen heb ik dan lastig gevallen met scheld kannonades en of andere zaken en op welke manier.
t staat in Staff dus niks msn
Nightwolf is offline