Citaat:
Originally posted by Ar-Tuur
LoeLoe, je haalt het bloed onder mn nagels vandaan met domme reacties als deze. NOOIT hoor ik je over Sport en wat voor een beleid ik voer, haal het er nu dus ook niet bij want het doet absoluut niet ter zake. Wat een ontzettend kinderachtige manier van 'discussieren': "Ja, maar jij begon Ar-Tuur!"
|
Hoewel jij gelijk hebt wat betreft "Jij begon" heeft zei wel weer gelijk als ze zegt dat je nooit een zak uitvoert. Als FB ben jij ook iemand die initiatief moet nemen en mee moet denken met de rest van de crew.
Citaat:
Wesley kom op en wees eerlijk, maak die fout van je goed. Je kunt gewoon simpelweg niet op eigen houtje, zonder geldige OW's en redenen iemand bannen en de regels en andere FB's negeren. Bart wordt gebanned naar aanleiding van een persoonlijke onenigheid, hetgeen volkomen belachelijk is.
|
Of Wesley nu gelijk heeft of niet, ik kan me wel vinden in zijn zero-tolerance beleid. Dat iemand daarvoor moet worden opgeofferd door eventuele persoonlijke vetes staat voor mij daarbuiten. Het moet eens afgelopen zijn met het mietenbeleid, en ik vind het goed dat hij dat dan zelf ook in ziet.
Troll users moeten gewoon hard aangepakt worden en de onzin dat je de rest van Staff moet raadplegen (die vervolgens pas na x dagen reageert) is gewoon niet te houden. Ook de onzin dat je slachtoffer wordt van je regels mag eens ophouden.
We zijn hier verdomme toch niet de Nederlandse rechstaat die telkens door een papieren rompslomp moet gaan om wat geregeld te krijgen of dat moordenaars of verkrachters lage straffen krijgen door mazen in de wet. In Nederland is men daar vaak ontevreden over, hier kun je dat makkelijk voorkomen.
Alhoewel ik er dan wel voor zou zorgen dat je tenminste wat mensen had die aan dezelfde kant staan binnen de crew die ook nog eens beleid kunnen voeren. (dus niet LoeLoe

)