Onderwerp: de pil
Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 14:54   #6
electricity
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by Slashdot
mmh dit klinkt misschien dom maar ik zit er zo mee dat vrijen met condoom niet zo fijn is als zonder... Iemand ervaring ermee?
heb ik wel ervaring mee. met condoom vind ik iig minder fijn, omdat je steeds moet controleren of ie er nog goed om zit, en t stinkt ontzettend. maar als je niet weet waar die ander is geweest zou ik t zeker wel aanraden. dan maar minder romantisch.

ontopic: ik ben op mn 16e begonnen omdat mijn moeder dat wou (omdat ik toen voor teerst sexueel actief was). en pil is opzich wel fijn. alleen de bijwerkingen zijn vaak wat minder

bij mijn eerte pil kreeg ik last van heel droge ogen en kon dus geen lenzen meer dragen, nu zijn mijn ogen mider droog maar lenzen gaat nogsteeds niet. en altijd de laatste week voor ik ongesteld moet worden wordt ik iets neerslachtiger.
en als ik de pil wat langer doorslik (week ofzo) worden mijn borsten gevoeliger.

en vergeten doe ik ook wel eens. (de laatste tijd nietmeer, omdat ik m naast mn bed leg). en als je dan al 2x in spanning hebt gezeten bij een zwangerschapstest is dat echt niet cool.

makkelijke dr van is wel dat je zelf kan bepalen wanneer je ongesteld word. ik ben namelijk nooit sweekends ongesteld, en dat is wel beter
  Met citaat antwoorden