Onderwerp: Da Was Ff Heavy...!
Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 16:48   #27
JEANUS
Guest

Standaard

Citaat:
Originally posted by siNix
dus jij moet eerst aan de coke voordat je weet dat je weet dat je dat nooit moet doen ?
En ja ik vindt haar achterlijk en stom , en in het echt zou ik het ook zo gezegd hebben ja , Want ben jij de vrouw met ervaring hier?. nee volgens mij ben je een scholier , en ik de man met ervaring die daad werkelijk met dit soort mensen in aanraking gekomen ben .
vat dit niet verkeerd op ., ik bedoel namelijk een kliniek waar ik een jaar lang gewerkt heb , om alcholverslaving, of mensen met een verslaving geholpen heb.
tevens sta ik achter mijn mening , je hoeft niet over de grens te gaan om te ontdekken dat het niet goed voor je is . van je redenatie slaat gewoon nergens op .

Goh , ik zuip die fles vodka leeg om te ontdekken of ik er slecht op wordt of niet!

Ten 1e , ben ik geen scholier. Ik heb een jaar In parijs gewoond en daar hebbik genoeg meegemaakt , dus denk niet dta ik een dom onwetend meisje ben , want dat ben ik neit. verder is een naaste van me verlsfaad geweest. Dus ik weet ECHT wel waar ik het over heb.

Misschien heb je gelijk , je hoeft niet over de grens te gaan om je grens te weten , maar bij MIJ was dat in ieder geval wel zo , ik weet na die nacht pas tot hoever ik kan gaan , daarvoor wist ik dat duidelijk nog niet.

En je laatste zin vind ik helemaal poep, dat slaat een beetje heel erg nergens op antuurlijk.

Maar ik respecteer je mening, en jij mijnes ook hoop ik
Laten we nu weer fijn evdeer ADB-en

Met citaat antwoorden