Voor mij en vele anderen verpest jij de sfeer, Koelkast... Wanneer volgt een ban voor jou?
En je kunt nu bij hoog en laag beweren dat je de afgelopen twee weken bewust niet gereageerd hebt.. Maar dat is voor mij weer een bewijs dat je totaal ongeschikt bent als beheerder, aangezien er wel degelijk belangrijke zaken zijn besproken de afgelopen twee weken.
Daarbij heb jij zwart op wit aangegeven dat jij zou stoppen, ook nadat bijna iedereen heeft aangegeven dat onnodig te vinden en je gevraagd heeft te blijven. Iedereen binnen Staff zat dus te wachten op duidelijkheid van jouw kant, wanneer je zou stoppen...
En nu kom je weer aan met je stelling van daarvoor (Bartje of Koelkast eruit (waar dit topic natuurlijk een serieus persiflage op is, hoewel het inhoudelijk wat mij betreft zeker blijft staan)), waar niemand koos voor een ban voor Bartje.
Nu ben je terug, beslis je alleen dat Bartje gebanned wordt om onzinnige redenen (dat ultimatum stellen aan NW is natuurlijk kul, slechts weinigen zullen daar tegen in gaan).
Wat een lage, misselijke streek...