Enkele bericht bekijken
Oud 14 December 2003, 18:59   #141
koelkast
ubergruber

koelkast's Avatar

Stuur een bericht via AIM naar koelkast
Standaard

Citaat:
Originally posted by Tyskie
Een beheerder dient er voor iedereen te zijn, niet alleen voor vriendjes...

Zal ik jou hier ook maar een OW voor geven?
hij vraagt precies hetzelfde als eerder al gedaan is door anderen blijkbaar niet gelezen wat er allemaal gaande is. Ik zoek even op zijn usernaam en zie direct aan de reults zoals ik al aangaf dat hij alleen op sport post.

of in feedback als zijn 'vriendjes'in de problemen komen
of in foto / aan de bar als hij samen met dezelfde vriendjes iemand de grond in kan trappen.

Daarom verwijs ik hem op zijn eerder gesltelde vragen naar zijn eerder gestelde antwoorden. En geef mijn irritatie aan door dit soort schijnheilige gedrag af te stempelen met een uitspraak als dikke kont voor hem.

Als mensen hier over vallen omdat ze zich in het nouw gedreven voelen omdat zij een dikke kont hebben dan mogen ze mij een pm zenden over hun dikke kont frustratie en zal ik ze mijn excuus aanbieden.

Voor de mensen die het publiekelijk ook goed vinden: Mijn excuus voor het gebruiken van de term dikke kont.

Als je zoiets een OW waard vind ben val je bij deze dus zo ontzettend door de mand. het gaat je helemaal niet om een beter ll.com de crew beheer en dergelijk het is ouderwets oude jongens krenten brood. De man die VURIG kon posten over een vermeende vriendjes politiek bewijst nu idd hoe slecht zo iets kan zijn als het bestaat in de staff.